Thursday, March 4, 2010

without a word, you show you love

k. aku mengaku. aku da start rse. rse takut. yehh. ianye creepy yg smcam. knape dn mngape dhalu tiade prassaan ini, dn tika hari dibilang oleh jari ini kerisauannya ibarat memuncak? perghh. risau dn gementar.
harinye sudh ditetapka. 11hb march. ehemm. agaknye aku lrat tak nak g ambik nanti? skrg ni pun mcm da nk lembik, npe ha mse nak amik result kite rse anxious nak mampos ? hailaaa..

2 comments:

greenhall said...

meh aku tolong pi amek.







bayar aku 200hinggit dah la. hehe

izzaty zafirah said...
This comment has been removed by the author.

Limfoma dan Chemoteraphy

Satu hari harap aku punya masa untuk nukilkan kisah ini, kisah yang tak pernah terlintas di benak fikiran. Tawakal dan kasih sayangNYA saja ...