Friday, July 31, 2009

new notebook

yaya. teruja ! tadi smpai jea rumh memg x pkir lain da. focus aku memg pada toilet pon. mser kat tuisyen tadi ya ALLAH. hanya tuhan je yang tahu. aku skit perut bagai nak rak. rase cam nak bling kerusi je. tuka jadi hulk kjap. sakit gler perut aku . tah mkn ape tah. tapi aku pura-pura cool n macho je lahh. well, addmaths subj. blaja-blaja tapi tah msuk dlm otak ker tak. nasib baik lahh differentiation jea. ok lah lagi, sir law tuh pulak, da tahu kelas abis satu 10 suku g postponed nyer dier till 10.40. memg menguji keimanan seorang gadis remaja yang manis lagi ayu lahh. he3.

pas aku me'release' kan sgala ape yang patut. nampk abg aku gune one notebook ni. but i juz see glance like that. coz i thought juz old laptop. but suddenly my dad say that the notebook is belongs to me. hailaaa. sukasuki. but curious jugak lahh. rumah aku da ader due dekstop and one laptop. cam tak cukup jea. ayh aku kater " kan ati nak kne buat banyak homework. nanti msuk u pown akn gune " hisy. so saadd. actually aku ingt if aku dpat 10 A1 AKU NK MINTAK NOTEBOOK kat parents aku. but tgk2 ayh aku bg sbelum trial agi tuh.papa, lu bikin ati sedih lahh. insyaALLAH ati akan buatkan yang terbaik untuk papa and mama. ya. u gotta be strong. gotta keep my head held high !!


p/s now is 12.55 a.m. writing on my new notebook. first post- 1st AUGUST 09-
ehem, my birthday is just 4 day left . lol .

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...