Monday, February 13, 2017

#zloveverses

Assalamualaikum :)

so I decided to start a new thing. #zloveverses . Haha, takde apa pun actually cumanya sesuatu yang memang dah lama saya nak buat, tapi tak buat buat, kenapa ntah, Stn banyak sngat, makan benda syubhah la tuu. eh. Astaghfirullah, moga Allah jauhkan. :'(

Permulaan ini untuk satu yang bermanfaaat untuk 'saya' , 'aku' yang akan datang, yang mungkin saat itu sibuk main perasaan konon tengah onak dan duri tapi hakikat sbenar hanya kena blue tick kat whatsapp. haila.

Disebabkan ada masa yang agak free sekarang dan sebelum masa yang sibuk itu datang, ayuhlah kita manfaatkan masa yang diberi oleh Allah ini sebaiknya! dengan izin Allah, moga Nor Izzati Zafirah Azmi menjadi Muslim yang Produktif sehingga akhir hayatnya, Amin Ya Rabb :)

Bismillahirrahmanirrahim, chaiyok!!

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...