Friday, December 9, 2016

#zthoughtoftheday one

Assalamualaikum !
hii udah lama ya nggak ngomong di sini, waduh waduh bicara endon saja.

haha

alhamdulillah syukur di atas nikmat yang diberi, hembusan nafas yang selari, senyum, gelak tawa yang masih terukir. terima kasih Allah atas nikmat masa, kesihatan dan kesedaran yang subhanAllah banyak onak durinya . Selalu, ini saja yang mahu aku kata, terlalu banyak memori yang mahu aku coretkan yang mahu aku letakkan bersama. seronok saja menulis di sini yang di mana pembaca yang kemungkinan hanya sang penulis ini. supaya aku di masa nanti boleh terbayang rasa gembira dan kelapangan jiwa waktu itu jika jika aku di masa itu rasa kecewa gundah gulana.

lalu saya akan cuba merealisasikan impian yang tidak seberapa si penulis ini untuk menulis setiap hari sekurangnya di dalam blog ini dengan sertakan permulaan #zthoughtoftheday

moga Allah rahmati dan mudahkan urusan anda sentiasa :)

terus senyum dan melangkah

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...