Monday, July 16, 2012

kata-kata itu menusuk. Allah uji keimanan kita. walau tahu kita tak kuat mana sebab Allah nak tgok kita mampu melangkah lebih dari kemampuan dan jngkaan kita. hati in kadang meledak, merengek  nak buat dosa. kenpa masa kita buat dosa, kita akn snang amik remeh, buat tak kish, takpe nanti aku solat taubat la. dush. meronta-ronta iman untuk diperluas hak. aku tak paham. iman. sungguh susah menjagamu.kdang terlampau lalai dan leka smpai yang halal dan yang haram sush dibeza. silap besar. sebab tu ada kata-kata dengan siapa kau berkawan itulah dirimu.

p/s cepat Allah makbulkan hasratu. sekelip mata, Allah beri tanpa disedari. sungguh. Allah nak tnjuk supaya- buka mata aku. supya jngn tpedaya dgan helah dunia. Allah, Kau sngat manisss. hee.

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...