Wednesday, July 18, 2012

Monday, July 16, 2012


kata-kata itu menusuk. Allah uji keimanan kita. walau tahu kita tak kuat mana sebab Allah nak tgok kita mampu melangkah lebih dari kemampuan dan jngkaan kita. hati in kadang meledak, merengek  nak buat dosa. kenpa masa kita buat dosa, kita akn snang amik remeh, buat tak kish, takpe nanti aku solat taubat la. dush. meronta-ronta iman untuk diperluas hak. aku tak paham. iman. sungguh susah menjagamu.kdang terlampau lalai dan leka smpai yang halal dan yang haram sush dibeza. silap besar. sebab tu ada kata-kata dengan siapa kau berkawan itulah dirimu.

p/s cepat Allah makbulkan hasratu. sekelip mata, Allah beri tanpa disedari. sungguh. Allah nak tnjuk supaya- buka mata aku. supya jngn tpedaya dgan helah dunia. Allah, Kau sngat manisss. hee.

Thursday, July 12, 2012

ohh, assalamualaikum bloggieee . hihi. lame tak jngah blog. btw, ptang ni saya last payperr. doakan saya, permudhkan segalanya! insyaAllah. oh!oh!oh, oh ! lagi berapa hari nak RAMADHAN. subhanaAllah, tak sbar, teruja! saya doakan Allah pnjangkan umur kita semua untuk bertempur pd buln RAMADHAN nanti. jum, awk pun doa sama yaa ? RAMADHAN,RAMADHAN, RAMADHAN :') 
k laa sy nak balik shah alam da nii

assalamualaikum. doakan saya ! :)

p/s amboi wani, stalk aku yaaa. hehe, malu lah !

Limfoma dan Chemoteraphy

Satu hari harap aku punya masa untuk nukilkan kisah ini, kisah yang tak pernah terlintas di benak fikiran. Tawakal dan kasih sayangNYA saja ...