Saturday, January 14, 2012

berasa tak sangka dengan perubahan ini .
perubahan yang complex. yang x mampu aku ungkap dengan kata-kata

yang hanya lekap dlm jiwa . tika anjal, xmngenali .

aku rasa useless, sangat . ape sebab. aku x rase boleh aku luah .

perasaan yang amat tak sebati, yang bukn jiwa, yg x mutlak. yang buat aku confuse .

sungguh , aku x selesa . aku perlu keluar pada kelompok ini. aku perlu kembali pada diri .

diri. diri aku yg sbenar . jauh aku meyimpang, jauh dri lanadasan yang hakiki.

Allah, pandu aku, pulangkan aku. dekatkan aku dgn mereka2 yang sehati, sejiwa dgn ku . yang sentiasa bersemngat menggerakkan AGAMA-MU . yang hidup kerana-Mu , yang ikhlas kerana-Mu yang sentiasa hampir dengan-Mu. yang menjadikan KAU sebgai yang UTAMA . yang sentiasa harap keampunan-Mu, belaskasihan-Mu , rahmat dan keberkatan-Mu dan THEMOREVITAL kasihsayang dari-Mu .

sngat, aku rindu perasaan itu, kuatkan aku, tabhkan aku,cekalkan aku. temukan aku kembali dgn mereka di sini, di menara gading ini, bagi bersama-bersama berusaha mencapai dan menggapai ilumu-Mu yang luas . yang x sbar aku rungkai, yang x sbar aku tempuh. dekatkan aku dgn mereka, kerna aku tidak kuat, aku x mampu layan arus , sungguh, kala ini, aku mcm jauh. walau hatiku sentiasa dgn agama-Mu tapi aku x rasa perasaan yang sama sperti dlu.

yes, i need turning point. that's the right answer .

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...