Sunday, July 10, 2011

i love you

you love me

we're happy family

with a great big hug and a kiss from me to you

won't you say you love me too ?

well, it's a barney song obviously la kann .

ehem. aku syang semua orang. syang every single person yang pnah dtang dalam hidup aku. ok, even those yang main2 mata pun. sebab kita satu ummah. we're MUSLIM . we're brothers and sisters. jum berblas snyuman plak ?


( ok, frankly i have no idea. AT ALL , that's why ttbe nonsense tringt lagu brney -so just write it out. cuti buat aku jdik pmalas. da la tak kuar rumah, anyone, wants a date ? * ok, it was like you're lisa surihani ? -.-'

yeyeh, RAMADHAN is just around the corner, guys ? da ready ? oh myyyy. can't wait. ouh, ya , aku nak share something yg suddenly aku tringt, there is one hadith- ade satu bulan yang NABI MUHAMMAD ( PBUH ) memperbyakkan berpuasa, sampai sahabat2 pun plik, selang bberapa hri nabi rehat , kemudian bginda berpuasa blik.ssunguhnya itulah bulan SYAABAN . ( act the hadith is more longer , i just write what i remember, lebih kurang la kirenye. if korang da dpt point die dah ckup baik. ) so, korang y not banyakkan puasa sunat . even sunat pun byaknya syafaat yang Allah kurniakan pade kita. and, at the same time boleh la ready tuk Ramadhan. insyaAllah :D chaiyok2. same2 lah kita berusaha untuk mnjadi yang lebih baik dan mnjadi hamba yang beriman dan diberi perhatian oleh Allah. aku slalu trpikir, layak kah aku ? terlalu rmai umat Islam kat dunia ni, mampu ke aku jdik yang TERUTAMa di sisi TUHAN. nak bnding, i'm like a tiny particles, yang small enough nak bnding muslim2 lain yang sngat hebat. ENVY THEM . sngat. * ok, da mcm melalut coz aku dah mula gdik nak ngis. should stop then. kang jdik diari hidup sye pulak. k guys. assalamualaikum. :D




p/s gmbar cam takde kaitan ? hehe

3 comments:

Dr. Amirah said...

macam teringin nak berbuka dengan korang :(

Wireless said...

aku pon ada fikir zaty, hamba2 Allah sangat ramai, ntah aku ranking yang ke berapa, aku rasa jauh sangat nak banding gn hamba2 Allah lain yang bertakwa. ganbatte! selamat berpuasa darling! =) -wani-

Qawiem Khairi said...

moga kita menjd salah seorg yg dipilih Allah sbg hamba yg mendpt rahmat dan redhaNya,
salam ramadhan dri saya seluruhnya.

~ Pelaut Rabbani ~

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...