Thursday, May 26, 2011

strength

blog aku lama tak dijengah . hm, kan? tapi bukan ade orang baca pun. so , ape nak kish


-................................................-

.....................................................................................-


-................................................................................-


-..........................................-

-.................................-



-.....................................-


-............................................................................-


p/s aku perlu seseorang untuk aku bersandar bahu . tapi aku tak tahu bila orang itu akan sampai . pnat berair dlam hati kan? ALLAH , kuatkan aku .

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...