Sunday, April 17, 2011

sudah .

impossible.

ok.

ini

memang

kelaka

sangat .


ok.

biar

masa

menentukan .

jodoh dan ajal


di tangan ALLAH .

aku tak mahu ulas


mungkin

hanya

mainan perasaan .


jahat betul syaitan kann?


buat

aku

macam ni ?

aduh.

perasaan ni lumrah ok .


tapi

tolong

aku

tak mampu .


aduh.

iman harus dan wajib ditonjolkan.

ok. sngat. bukan nanti tapi sekrang .

ya Allah, aku takut .

haaa.


alaa. mcam nak ngis.


kenapa ni?


apa semua ni ? taknak laa.


dia dan kau berbeza. yang amat sngat. tapi kan.

“Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya diantaramu rasa kasih dan sayang. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi kaum yang berfikir” (QS. 30 : 21).

ok. macam lari tajuk -.-'

seram sejuk laa. smpai mimpi bagai. aduh. takpee.

qada' dan qadar .

biar ALLAH tentukan.

enough. :)


p/s smpai mcm nak nyanyi lagu crush-david archuleta taw ! :"(

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...