Saturday, March 12, 2011

you are not my blazer anymore

i love psychology but yess, it was hard. ngahaha. essay , alhamdulillah, all the spot questions msuk, but objctive dier, haish. rase mcam nak hantuk2 kepala den guling2 smbil geleng2 kpala, ohh. my sush bbenor. but salah aku jugk coz terlalu cnfidnt nak jwb essay je then suke2 hati lupe objctive. n of course i don't expect a+ in this subject. soo sad lah! tape ah, semua yg berlaku ade hkmahkan. n things happened sebab dri ko jugk kann? pdan muke, skarng pgi study law 3 plak. ni WAJIB bagi a+ :p confident itu pnting lah weyh. hahha.

P/s sama2 lah mendoakan kesejahteraan diri dan seluruh umat islam yang berada di muka bumi ini, jika Allah mahu tunjuk kekuasaan dirinya, Allah akan tunjuk. disaat kealpaan kita, Allah sedarkan diri kita dgn bencana2 ini. Allah maha Berkuasa. hidup ni tak berpnjangan. bermuhasabahlah . nak ckap byk, tapitapitapi i tak hbis study lagi yaww. korang, sama2 lah buat solat hajat n taubat yee. tanda2 kecil hari kiamat smakin dkat. cukupkah segala amalan kita, sudah terhakiskah kejahatan kita, di mana harapan kita, destiny kita nanti, di syurga mahupun neraka, timbngan pahala atau dosa yang lebih berat. we choose.

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...