Wednesday, March 23, 2011

aku,dia dan pustaka biru

hebat berkata, hebat bicara
hati calar , hati hiba

itu yang kita sama-sama nak.

kekalkan. potensi tu yang buat kita mesra kan?
aku suka,
smpai kondisi hati aku jadi kebal. kebal dgn warna. memang sudah cukup.

sebab itu yang kita sama-sama nak.

sampai aku dan kau keliru
sampai aku dan kau pura-pura tak tahu
sampai aku dan kau jatuh terkulai
sampai ko dan aku rasa benci diri.

hebat.

sebab itu yang kita sama-sama nak.

sampai aku letih
dan tertewas.

dah. aku memang jatuh . sampai tak tersedr, tak knal dri, tidk mengerti,tak berada di realiti, tidak berpijk di bumi hakiki. sampai NEUTRAL

akhir kata, aku memang terluka. walau hati masih sayang .

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...