Posts

Showing posts from February, 2011

secret in the box

Image
can't be expressed , can be exploded .
Not to be 'jiwang' or whatsoever. it just because a 'present' of someone .

yang kadangkala membuatkan aku terdetak seketika bila nampak kelibatnya .
yang kadangkala bila bertemu membuat aku mencari bebola matanya
yang membuat aku tertanya dengan pandangan jernihnya
yang pabila dalam berpuluhan manusia aku hanya ternampak dia
yang membuat aku mencuri masa memikirkan kehadiran halusnya
yang bila aku menunudukkan pandangn, nmun smcam rasa kehadirannya aku berpaling,
yang membuat aku beristighfar seketika .
-cukup setakat itu-

hati dan jiwa . lumrah dan fitrah . persaan yang merasa . itu zina . ini bukan cinta . cuma merasa . getaran jiwa ( ehem, thisissogerliewokay!). bukannya ape. kadangkala bila pkirkan 'si dia' yang bukan kita pasti milik ehh. jodoh kita. semacam syirik. yalah, asik pikirkan dia drpd Allah . bukankah sepeti menyukutukan? melebihkan? semacam, u die, i die . ohhmy ~ . in add, awaklah segalanya untuk saya, awakl…

titik pun boleh ada dua

semacam je katanya.


stigma pun lain-lain


definisi yang specific


letih .

nice shot

Image
p/s camprock is interesting. every baby should watch it! naaa. baby? gile kaw zti. means ape eyh? da ah suka hati la nak ckap baby ker readers ke, or sygs ke, whatsoever taw. i naks gewdik2 thak boleyh kerw? haha .

lets dance !

Image
How u can change ?
hmm. it comes from heart. yes. Allah bgi ptunjuk dan jalan kita lalui jalan tu. insyaAllah. n also. BTUL. bnde ni step by step . i agreed with those yg mulenye biase2 je , then start wearing hijab, n next mula pkai yg longgar2. n after all she is in the right track. BUT FOR SURE LAA KNE STUDY LAGI . COZ if you're just stop in there-lepas d pkai tudung or shawl-, nothing will happened. mcm kejayaan, kita takkan dpat selagi tak usaha. seperti dalam konsep ni, kita takkan dpat jika kita tak cari dan tidak berusaha. dan sangatla bertuah pada mreka yg Allah bagi hidayah dan kemanisan iman sekaligus. n dia boleh berubah dlam satu malam. masyaAllah. sangat jeles dgn mreka2 yg terpilih tu. Allah Almighty :D niat kerana Allah . insyaAllah semuanya akan menjadi. hati dan jiwa berstu. kemanisan jiwa yang amat sngat. tak perlu lah YOGA bgai.erhm. Allah itu ada,tuhankita yang bisa buat kita tnang. yess. advantage tuk dri aku, sbab suke berfikir. ( supposedly i'm going to …
i just need a little bit push. i am no one. being like that is worthless. tend to be bright, bright and more bright. you r just useless. vendetta or violet . i choose and i am confuse . show me your interested, so that i notice . grouping in the habitat seriously didn't put me in the right track. it is not an accident or what. it just fated. yes. knowing them is an experience but please stop at that point. i don't need that. hate me. thank you.

u r my virus

seriously your present is not right. i repeat, totally NOT RIGHT . u let my whole day .....-............................-

don't know why. i just don't like you. sory, you're not with me. may Allah bless :)


p/s now i release. yes. a little bit bright. please. don't come whenever i didn't asked.