Wednesday, November 17, 2010

You can't keep hiding from the truth.

uitm shah alam

tmpat aku mula bertatih

mula belajar

mula mengenali


mula memikir

mula hadapi

mula sedar

mula fahami

apa itu kepentingan agama

apa itu kewajipan

apa itu keperluan

apa itu kasih sayang yang dibentuk atas nama SAUDARA ISLAM

syukur, aku mula berfikir, berfikir dan masih berfikir .

mulanya, aku pkir ohh, ya menutup mahkota sekadar memadai ,

menutup tubuh badan dgan membalutinya sudah enuff .

namun bila bersama mereka buat aku berfikir dan mula belajar . mula kenal keperluan untuk diisi demi msa depan , demi ISLAM itu sendiri .

membuat aku berpikir aurat itu penuh, syumul . alhamdulillah, ALLAH letak aku di tempat yg indah . ALLAH letak aku bersama mereka . syukur . aku msih ingin belajar dan belajar .

aku cintakan ukhwah ini :D





No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...