Monday, November 1, 2010

RESULT NAK KELUAR LAAA. -.-

baru aku sedar .

semenjak cuti, motivasi berjaya aku tlah hilang, hilang mcm angin yg lalu .

aku terlampau redha tanpa memikirkan usaha yg perlu seiring.

mungkin aku terlalu lmah.

aku cume jelak mlihat mreka yg begitu ( skdar aku yg mmahamiitu sudh memadai )

entah , zati ingt. semua perlu seiring. tujuan,niat, zealous. it's all in one.

you should change in all way .

tolak mereka. biar mereka .

ko dngan diri dn society di sekeliling ko. itu perlu dirapatkan . sudh menilai. berbicara .

diam tak bermakna aku tak tahu
diam tak bermakna aku menyokong
diam tak bermakna aku mnerima
diam tak bermakna aku gemira
diam tak bermakna aku sedih
diam tak bermakna aku malu
diam tak bermakna aku percaya
diam tak bermakna aku kalah.

tepuk dada, tanya selera . life ko, ikut acuan ko sndri :)

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...