Tuesday, November 30, 2010

it's time to change

perasaan blh berubah eh ?

semangat pun same eh ?

betul .

iman pun blh turun naik. inikan pula perasaan

stop it zaty.

jgn cuba copy community .

mereka kurang kisah kau

buat kau kisahkan ?

pelik .

aku jadi letih

mungkin itu problem aku

it's really hard to cope . but SURELY I was trying

tapi aku jelik . aku manusia. dorang pun same .

simpang-siur, bercampur baur . mungkin ada makna . mungkin ada baliknya .

you're just limiting yourselves too much kot ? entah .

ALHAMDULILLAH . aku ada agama . ada Allah di sisi aku. buat aku kuat

cuba bangun . cuba hadap . focus dgn niat yang sebenar . moga aku dapat kekalkan kekuatan ini .

zaty, remember sucess often goes to those who dare and act, it seldom goes to the timid kann ? haih.

di balik hujan ada pelangi.

kita belajar melalui kesalahan.

diri perlu dare and act .
suka hati orang nak kata ape . ade hati . ade selera. semua berbeza . hak mereka.

time being so fast . kau terleka , memang hanyut .

1 comment:

Dr. Amirah said...

la tahzan..Allah sentiasa ada bersame mereka yang bersyukur dan mengakui kesalahan...:)

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...