Friday, July 23, 2010

persepsi itu perlu diubah

ohh. korang, TIDAK. jgnlah anggap aku alim atau baik. sesungguhnya aku tidak layal dilabel dgn perkataan 'BAIK' atau 'ALIM' . sesungguhnya aku hanyalah insan atau hamba biasa yang masih mencari pedomen dan hidayah Allah yang hakiki. Aku masih terkejar-kejar mencari nur Allah yang sejati. Aku masih berusaha menjadi muslimah yang hebat seperti Aisyah r.a , Asma Abu Bakar , Maryam dan pejuang2 muslimah yang agung suatu ketika dulu. AKU tidak mampu, aku msih lemah, iman aku masih fleksibel. aku dapat rasa aku mkin berubah. masyaAllah. tidak ya Allah, aku msih diriku, masih memegang prinsip hablu mina Allah dn hablu mina Annas . namun aku terpesona seketika, terpengaruh dgn ruang duniawi yg tidak ke mana . cekalkanlah iman in BUANGKAN segala cebisan2 mazmumah dalm hati ini.dampingkanlah aku dgan mereka yg erat dgn-Mu ya Allah. sungguh, hidup di sana seperti di planet lain. aku jumpa pelbagai ragam, aku msuk , tilik , memahami pelbagai maunsia. moga aku dapat cekalkan hati dan iman aku. ye, mereka tidak seiring dgnku. tapi insyaAllah aku akan cuba masuk . asal diri aku TETAP dgn diri aku .

Tuesday, July 20, 2010

begin.began.begun

weet2. UITM mariiiii
:D
























dan
byak lagii -.-

as a conclusion i'm proud to be there. alhamdulillah :D

Saturday, July 17, 2010

kwn

sedih. bkak facebook. kwn sndri pkai mcm tuu. no idea. pkai tudung tapii > >

takpe. insyaAllah.moga diberi kesedaran .

p/s teguran melalui hati iaitu doa adalah slemah-lemah iman. adakah itu aku ? korang.plezz. i luv korang.

Saturday, July 10, 2010

00000

i'm tired with all of this. why im being soo DAMNLY sensitive those days. aku sedih. kala aku gembira. aku perlukan completely mereka di sisi aku. knape fatenya begitu ?

p/s dosa zati salahkan takdir, ade hikmah di sebalik itu. ingat tu.pah, wni,aliah tra, su,,mira, asilah,rbiha,mina,,whida, ika , aku rindu korang. aku cinta korang . aku perlukan korang saat ini.

air mata - hentikanlah tngisan sia-sia tu.

Friday, July 9, 2010

congrats yaw!

eh, kaw. ko lar orang ptme yang membuat aku meluat, menyampah, nak termuntah gile dgn prgai MANUSIA. berubah lah weyh. ingt semua orang nak ikut je ko, ko ape ? perfectionist ker ? ah, jauh pnggang dri api. ko selfish. aku memng mnyampah giler kat ko. tolongla. aku tak tnang duk sane semua sbab KO . bngang. sbab ko aku tak blh nak jdik diri aku yg MUTLAK.

p/s i just can't stand with it. dAMN. i hate you.

Limfoma dan Chemoteraphy

Satu hari harap aku punya masa untuk nukilkan kisah ini, kisah yang tak pernah terlintas di benak fikiran. Tawakal dan kasih sayangNYA saja ...