Posts

Showing posts from April, 2010

life is a cement trampoline.

tak perlu kata suka jika tidak
tak perlu pura-pura jika enggan

kita hidup dalam komuniti. bukan engkau seorang .
hati dan perasaan orang bukanlah batu atau ber-elastic .
yang boleh kau buat seperti tiada apa-apa . yang tahan segalanya .
yang keras . yang tidak lut dngan senjata . yang boleh hilang begitu
sahaja. yang boleh berubah dalam sekelip mata.

engkau silap . kenape kau tak mahu perbincangan walhal dalam hati
sengsara ?
engkau pelik . kenapa kau hidup seperti ko dah lupa segala-galanya
namun dalam hati menahan persaan?

revenge . bukan kata putus. bukn noktah . kerana kita ALLAH kurniakan
hati dan persaan . dan kita sama-sama ada hati itu . yang bezakan kita
sama ada bersih mahupun kotor .

maaf jika kau terasa . bukan aku sengaja .nampak seprti kasar . cuma aku tak mahu jadi hipokrit dalam diam dan aku hanya mahu kau faham .

p/s i love you .

.

thumbs up .

the probabilty of reality

Image
I am roaming around your house once again today
i'm getting mad. It's really difficult for me, like this
BUT i can't do anything about it
It's to late to change your heart
It's the end . It's too late. now.
The hand that was once used to my body is now pushing me away
what should i do ? what should i do ?
The breath of yours is gone but i still love you
what shall i do , what shall i do
please, oh, please comeback.
i think of you, i keep thinking of you
i like you too much
i can't forget anything about you
This song is a song that can't hold onto you



ehem2. THis is a new song from jeong ji hoon. guess what ? haha. this song is TOO sweet . ok, i should admit many of RAIN'S song like huhahuha rhythm . that need us to dance. bUT i still adore it. but this time was different . a LOVE song . a Calm song. * grinning from ear to ear* when i read the english lyric, i was like DAMN, ok, the craze comes and made me felt- dreamin. like he was singing this song for me …

VERSUS vs IZZATI ZAFIRAH

Image
sje je nak ltak . he3. i'm totally bored . lyan je laa. ^,^

ya Allah , aku tak taw knape manusia susah sngt nak jadi baik ? aku mcm letih. mcm tak larat. hidup aku yg aku sendiri x dpat agak ape mse dpn aku . masyaAllah. hina nye diri ini.
how to bw nice ? how to be a good muslimah ?
i just can't. weyy. korang x letih ke dgn tipudya dunia ni ? manusia semua plik2. once i trying, there would be a obstacle there. yeah. setiap perkara yg berlaku pasti ade hikmahnye. knape Allah berikan kite cabaran dn halangan ? sebab Allah syang n nak uji hamban-Nya. n Allah uji hamba yang Dia rse , mampu untuk lalui segala hlangan tersebut,

BUT, i still weird with myself,? y i still like this? no change ? i feel waste. yeah, aku rse cam lousy gile. knape aku waste time aku mcm ni je . cuti yg x khbisn ni aku buang mcm tu je. stupor right ? cett.

da2. lari tjuk sudh. k. pe yg aku nak ckp ttg versus. yeah, versus.
korang pna melalui anjakan paradigma x ? if yes, obviously u got a bliss right ?
naaa.. i…

until you're mine

sudah ! sudah ! izzati zafirah layan lagu jiwang. love puppy overboard ! sudh2 !!