Saturday, January 2, 2010

post yang ke-100 . woah!

it was tagged by sya. haha. pg tadi tga tolong dia blut bku ttbe berlaku conversation aku dn dia
s : ati, ati x pnah bls tagged sya. sya byk da wat tagged kat ati ( ngn nada manja dier tu )
me : haha. yeker? ati x persn laa. nati ati buat laa . lgpun ati jarang bkak blog sya. haha ( kejm kan aku ? )

lalau untuk mngambil hatinya, aku buat la slh satu tagged ini. n aku memg x suke buat bnde ni senanye, tp jika bosn mendtang best juga bukn? hehe

1. Adakah anda rasa anda hot? Siapakah anda?
hm.. not too. aku adlah diri aku yg tlah diciptakan oleh ALLAH sebaiknya. alhamdulillah.

2. Upload gambar kesayangan anda.











3. Cerita pasal gambar.
haaa. senanye byk lg gmbr yg aku syg teramat.nmun buknlah untu dihebhkan. biarlah tersimpn bersame sekalung memori yg terindah di situ. dn buknlah gmbr menjadi tnde syg kite untuk dibuktikan kn? :)
first picture : mama dan papa. mser ni mama trying to capture gmbr papa. ha3 . klaka betul. dlm keta. so agk2 gerk2 la. haaa. mereka sgt sweet !
second picture : adoyoi ! seriously byk gler gmbr aku bsame si mnis ni. bak kata papa - puteri bongsu . bak kata mama - penyeri rumah.. memg la budk ni byk ckp ! aisya jelez! ha3.
third picture : ngn die pun aku byk bgmbr. tp x sbnyak aleesya. budk ni gle ! mcm2 bnde dier blh jadik. serious aku ckp.

~ eh, my other siblings- eidel dan mirul , sory, takde picture, mls la nak crik. byk sgt gmba. nak tggu loading adoyai . sgt membuang mse di situ. then ati amik gmbr yg dpan mate je laa.hehe. btw, i syg sgt2 kat korg. andalah penyeri rumah yg membuat aku tersenyum dan tergelak2 sentiasa. terima kasih keluargaku. :))

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
pizza ? haha. dulu tiap ari sabtu kala sehati berdansa aku ngn sya mesti order pizza hut. skrang da tkde . x mkn laa. last time ari rabu lpas kat kl sentral. big pizza. but lapaaa pulk weyh! haha
t
5. Lagu terakhir yang anda dengar.
enchanted-that's how you know. aku suka lyric die!

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tiada. sebab tkde laa aku buat tag yg membuang mse ini. tp best!

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
aty, zaty, zatyrainz, zatycullen, zatyfedex, ti, zafirah, titi frutie, izzat ( agk bengong kann) gendut, gebu ( uweeekk) dn sbagainye.

8. Tag lagi 6 orang
hm. perlu ke? sy mahu tag mereka yg membaca entry ini. buat jgn x buat! nanti habaq sma den

9. Siapa no 1 bagi anda?
-he love me. haha

10. Kata sesuatu bagi no 5
-you jump, i jump ! lets do it

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
-with me obviously. muahah.

12. Bagaimana pula dengan no 4?
-isy. sudah geharu cendana pula, sudah tahu bertanye pula.

13. Pesanan kepada orang no 6

- If i don't need you then why does your name resound in my head? chewwaah!! well, i mean it.

14. Apa kelebihan yang ada pada blogger no 2?
- ask himself. he would know that.


No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...