Tuesday, September 1, 2009

kecewa yang teramat sangat

well. tadi kan exam physic. paper 2 and paper 1. k. aku nak ckap pasl paper 2. soaln dier not bad lah. yang mula suma okay. alhamdulillah suma yang aku bc msuk. then goes to section b . memg aku mengambil maser yang lmer lah nak buat pilihan satu pasl light and stu lagi pasl transformer. then aku wat decision nak buat light. past wat light tuh soklan yang sepuluh markah aku tak sure jwpan dier so aku wat transformeryang aku rase lebih memberi marks. yang ttbe aku stuck kat priciple of transformer coz memg tak bace pasl tu. ye. ia hanya 4 marks. but aku still rase rugi. but soalan yang need calculation aku sure 5 marks sebab aku ader tgk soalan yang sngt mirip ngn pe yang aku bc mser beratur mser bacer doa. then nak wat pilihan yang same ader kiter choose yang mener jugak wat aku musykil, tadi smpai rumah lepas da siap mandi solat suma ingat nak study chemistry ttbe jumpe one paper nie. ya ALLAH smer sebijik2 pe yang kuar kat section b tuh. paper nie jugak lah yang aku hanye bc calculation dier mser bacer doa tadi. hAilaaa.. sangat rugi. aku rase cam sedih sngat2 lah. rase cam stupid and terpikir knape aku tak bace whole question. and knape aku tak sambung bacer lepas masuk class. hisy. sangat merugikan . aku rase dlm banyak2 this question lah yang akan memberi impak pade mrkh aku in paper 2. hisy. nasib baik lahh paper one agak calm sikit. takdelah susah sangat. tomorrow paper 3 pulak, hope can do the best.

moral for today
: if u had read something read fully till the last dot
: always make a strong decision
: don't wasting your time by doing such things
: do not stress when u don't know the answer , juz calm and 'redha'

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...