Friday, August 28, 2009

when problem be an obstacle

sorry to al my friends. entah knape aku rasecamjauh ngan korang.well,ramai kawan pon tak semestinya akan bahagia. well, is that true friends is like a river? always flow forever ? means that always be there when we need them ? hah. lets be a question there. ye. aku ramai kwn rapat. tapi aku cam tak taw maner satu kwn sejati aku. ya, we should admit setiap orang ader klmahan dieer sendiri but hm.. tah lah. i am curious .then, guess what kawan baik aku yang memang ibarat tangan kiri aku pon da tak rapat. aku pun tak tahu. camner suma nie leh happenned haih memang rumit mengalahkan trigonometric. huhu . well,friends obviously more precious than love right ?n i hope cinta aku tak jadi serumit ini.alhamdulillah manusia mempunyai cinta yang memang kekal abadi iaitu cinta ilahi kann ?

p/s when me , myself become serious . da lah pkir pasl trial lagi. haih.ini semua dugaan-Nya ( cam lagu hujan pulak! ) this week only physic and chemist. hah, physic ! i hate this subj. dunno why .
but still study. ibarat diluah mati anak, ditelan mati bapak. eh, betul ke peribahasa ini ? hm. whatsoever lah. butt nasib baik chemist beshh ! one of my target in spm . insyaALLAH.

No comments:

Senyum

 Lihat aku pada post sebelum ini. Pastinya kala itu aku sedang kecewa. Mungkin. Bersyukur aku kerana Tuhan itu Maha Kasih. Beri aku lupa den...