Sunday, August 23, 2009

no pain, no gain

hailaa. da 2 hari puasa. but aku tak rse lagi cam puasa. np ehh ? solat terawih tak tinggal lagi. bgun sahur cam biase and even tak tidow pon. hisy. adakah kepala otak sudah sewel. ishh. kadang2 aku cam benci sangat2 kat spm nie. but kadang cam addicted pulak. rse beshh giler je study. kdang tgk buku pon tak lalu. bio, physic, chms, addmaths, tswwur, sjrh. ( sah, jiwa kacau ! )

saya tak sabar nak habiskan semuanyer dan mempunyai suami yang soleh, keluarga yang bahagia serta diberkati ALLAH.huh. amik kau! betapa skema ayat di situ ditambah pula dengan angan-angan mat jenin. eh jenin ker ? belum cuba belum tahu.

p/s juz curious why i am soo skema . well, maybe to practise my bm language. tatabahas tuh ! lol.

2 comments:

fadhli said...

abes study then br pke kawen..hehe

izzaty zafirah said...

insyaALLAH. tapi letih lah.
cmner nak motivate diri ini ?

Limfoma dan Chemoteraphy

Satu hari harap aku punya masa untuk nukilkan kisah ini, kisah yang tak pernah terlintas di benak fikiran. Tawakal dan kasih sayangNYA saja ...